Alla inlägg den 20 januari 2012

Av lookintomyeyes - 20 januari 2012 20:12


Att möta nya personer kan vara så underbart. Jag brukar se dem som böcker. Vissa böcker läser man sakta men säkert igenom. De väcker inget intresse hos en men man vill iallafall läsa vidare. En del böcker har bilder och man fastnar för den lilla charmen även om innehållet egentligen är kasst. Vissa böcker är kassa. Hur man än vänder och vrider på orden så finner man ingen mening med dem. Dem brukar jag slänga i golvet. Varför ska man fortsätta med dem?.. Så finns det dem böckerna som är tjocka. De är spännande och har det lilla extra. Varje kapitel har ett spännande slut och man vill bara läsa vidare. Bilderna i boken är magiska. Man kan titta djupare och djupare in i dem och utan att finna ett slut.


Igår hittade jag en ny bok. Jag har börjat läsa den, den verkar spännande. Dess bilder är målande dess ord är mystiska. Men jag vet inte. Jag är tveksam för fortsättningen. Känns som att charmen bara är till för att fånga mig i de första kapitlen. Vet inte om jag vågar fortsätta läsa eller om jag ska lägga ifrån mig boken innan den fångar mig. Innan den omvänder mig.. 


Presentation


Kärlek, Tankar, Fantasier, Upplevelser här skrivs allt.
Med kärlek som tema.

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards