Alla inlägg den 4 januari 2012

Av lookintomyeyes - 4 januari 2012 23:00


I mina drömmar står du framför mig  

I mina drömmar är du här

Du håller om mig

Du är mig nära

Du släpper inte

Aldrig, aldrig


I verkligheten är du långt långt ifrån

Du försvinner bara längre bort

Jag står kvar och kallar dig

Du vänder dig inte om

Du ser mig inte

Hör mig inte

Du vill inte


Varför måste man vakna..

     

  

        

Av lookintomyeyes - 4 januari 2012 16:10


"Detta är en bra dag att prata ut. Det kan finnas någon som du inte riktigt kommunicerat djupare med på sistone, det här är ett perfekt tillfälle att prata igenom vad ni verkligen vill"


Så här stod det i dagens horoskop. Brukar ni läsa era horoskop? Jag är fast vid dem. Inte så att jag vänder mitt liv efter dem och struntar i att göra något om det står att jag ska strunta i det eller så. Men fast på det sättet att det nästan alltid stämmer perfekt på mig. Varje dag när jag ser tidningen tar jag snabbt och bläddrar fram den rätta sidan och läser igenom dagens spådom. Står det att det kommer gå dåligt så brukar det göra det. Men även tvärt om.. Vi får se om det stämmer idag. Kanske ringer Någon. Någon som jag faktiskt hade behövt prata ut med om allt och lite till...




            
  

Presentation


Kärlek, Tankar, Fantasier, Upplevelser här skrivs allt.
Med kärlek som tema.

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards