Alla inlägg den 18 december 2011

Av lookintomyeyes - 18 december 2011 20:44

 

   Innan jag kände dig innan du kom

då såg jag ingen annan jag såg bara dom

dom som med leendet kunde få allt

dom som med natten tog precis allt


du kom som en stormvind och ändrade mig

du fick mig att inse att jag kunde få dig

att du med din famn var så öppen och skön

och jag var perfekt precis som ditt stön


dagarna vände och dagarna gick

och jag av dig allt mer bara fick

du tog allt som du ville från mig

för nu var jag ju faktiskt bara din tjej


din kropp är så mysig så underbart fin

du får mig alltid till att göra en busig min

jag kommer alltid att hålla dig om

så länge jag vet att du inte är dom

 

 



Av lookintomyeyes - 18 december 2011 15:20


She doenst mind.. She does mind.. Hon bryr sig om allt du gör. Tar in alla hårda ord du slänger på henne. Varje slag du ger henne känner hon. Hon finns hon är verklig. När du ger dig av så krossas hon. När du stannar så skadar du henne. Han finns också. När hon ljuger så såras han. När hon är borta är han tom. När hon flytt är han borta...





Presentation


Kärlek, Tankar, Fantasier, Upplevelser här skrivs allt.
Med kärlek som tema.

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards