Alla inlägg den 22 september 2012

Av lookintomyeyes - 22 september 2012 22:33

 

... och vara nöjd med det man har. Att faktiskt kunna se det vackra man äger för jag har något underbart något jag velat ha väldigt länge. det har vart mitt i flera månader nu, det är min skatt. det är MIN skattkiska som är full med diamanter och alla är mina. men fast jag öppnar skatten så ser jag inte det glittriga. jag ser inte vad jag borde se. det jag alltid förväntat mig.. det enda jag ser är mörker. det enda jag ser är konstigt. jag förstår inte längre mig själv. eller förstår vad det är jag behöver innan jag ska bli nöjd. jag är rädd för något. eller inget något. mer allt. jag är rädd för att göra fel. jag är rädd för att göra rätt.. jag är rädd för att krossa, för att krossas. jag är rädd för att förlora. rädd för allt helt enkelt. jag vill bara att du ska hålla om mig så jag slipper vara rädd..

 

 

Presentation


Kärlek, Tankar, Fantasier, Upplevelser här skrivs allt.
Med kärlek som tema.

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards