Alla inlägg den 5 februari 2012

Av lookintomyeyes - 5 februari 2012 21:53


Med handen mot brösten så lovar jag.. Att säga något bara för att säga det är så enkelt. Som när du och jag hade tillbringat en helg tillsammans. Jag hade sett dig i 72 timmar och ditt leende hade strålat varenda sekund. Du hade sett så lycklig ut och mitt hjärta brann som aldrig förr. Jag skulle kliva på bussen och du säger jag älskar dig. Vi måste ses så snart det går igen. Lova att du kommer hit senast på tisdag igen. Jag ringer dig ikväll. Du ringde aldrig. Vi sågs aldrig på tisdagen. Allt hade sagts bara för att det skulle sägas. För att du ville ha ett fint avslut på allt gissar jag. Men vet du ibland är det bättre att vara ärlig och låta stunden förstöras direkt istället för att dra ut på det. För jag väntade i flera veckor på det telefonsamtalet...

Presentation


Kärlek, Tankar, Fantasier, Upplevelser här skrivs allt.
Med kärlek som tema.

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards